Overname vakantieparken


Op 5 december 2023 heeft Dormio Resorts & Hotels de verhuuractiviteiten en de boekingen overgenomen van een aantal vakantieparken die voorheen door Roompot werden aangeboden:

Heb je geboekt bij Roompot? Dan is het goed om te weten dat er niets verandert aan je boeking en eventuele extra’s die je hebt bijgeboekt. Er verandert niets aan je vakantie op het park. Je geniet nog steeds van dezelfde faciliteiten en service.

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over de overname. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met ons Contact Center via +31 85 013 40 40. Zij helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Ik heb een verzekering bij mijn verblijf geboekt op de website van Roompot. Komt deze te vervallen?
Nee, je verzekering blijft gewoon geldig.

Hoe kan ik inchecken op het park?
Je kunt inchecken bij de receptie op het vakantiepark. Je ontvangt dan een sleutel of toegangskaart voor je vakantiewoning.

Blijven de in- en uitchecktijden hetzelfde?
Zeker! De in- en uitchecktijden zijn niet veranderd.

Ik heb extra’s bijgeboekt bij mijn reservering. Blijft dit hetzelfde?
Zeker! Je boeking inclusief extra’s blijft ongewijzigd. Ben je vergeten om iets bij te boeken en wil je dit alsnog doen? Neem dan contact op met ons Contact Center. Zij helpen je graag!

Ik heb een specifiek huisnummer geboekt. Blijft dit hetzelfde?
Zeker! Je boeking blijft ongewijzigd. Ook als je een specifiek huisnummer hebt geboekt, blijft dit gewoon staan.

Wat is inbegrepen bij mijn verblijf? Is dit hetzelfde als bij Roompot?
Je boeking blijft ongewijzigd. De service die inbegrepen was tijdens het plaatsen van je boeking op de website van Roompot, is nog steeds inbegrepen.

Ik heb nog een betaling openstaan van mijn boeking die ik op de website van Roompot heb geplaatst. Hoe kan ik alsnog betalen?
Binnenkort ontvang je een e-mail van Dormio Resorts & Hotels. In deze e-mail staat praktische informatie over de overname van je boeking. Heb je nog een betaling openstaan? Dan vind je in deze e-mail ook een betaallink zodat je je betaling aan ons kunt voldoen.

Kan ik mijn Roompot voucher nog verzilveren?
Vanaf 31 december 2023 is het niet meer mogelijk een Roompot voucher te verzilveren op een park dat voorheen in het beheer van Roompot was. Roompot Horecavouchers zijn vanaf 5 december 2023 niet meer te verzilveren.

Kan ik nog met Roompot vakantiecadeau of een guest card betalen?
Vanaf 5 december 2023 kun je niet meer met Roompot vakantiecadeau of een guest card betalen op een park dat voorheen in het beheer van Roompot was.

Wat verandert er op het park?
Op het park is de visuele communicatie, zoals een welkomstbord en vlaggen, aangepast. Er verandert verder niets aan de faciliteiten en service.