Wanneer wilt u op vakantie?

Veelgestelde vragen Dormio Resort Berck-sur-Mer

Resort

Hoe ver ligt Dormio Resort Berck-sur-Mer van het centrum van Berck?

Het centrum van Berck is niet heel groot, maar wel zeer knus. Ons resort ligt op 900 meter van het centrum. Met de auto is het 5 min rijden, met de fiets bent u er in 10 minuten en te voet doet u er ongeveer 15 minuten over.

Hoe ver ligt Dormio Resort Berck-sur-Mer van het strand?

Dormio Resort Berck-Sur-Mer ligt op slechts 900 meter van het strand en de gezellige boulevard.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

In de meeste accommodaties op het resort zijn honden toegestaan. 

De kosten voor het bijboeken zijn €39,50 per hond per accommodatie.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt bij uw eigen accommodatie parkeren.

Voor hoeveel personen is de accommodatie geschikt?

Er zijn woningen en appartementen geschikt voor 4, 6, 8 of 10 personen.

Mag er gerookt worden in de woningen?

Nee, alle woningen zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de woningen.

Is het resort bereikbaar met het openbaar vervoer?

Nee, helaas is het op dit moment (nog) niet mogelijk om met het openbaar vervoer het resort te bereiken.

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, een aantal woningen is zeer goed toegankelijk voor mindervaliden. 

Waar kan ik mijn afval weggooien?

U kunt uw afval kwijt bij het hoofdgebouw, hier zijn afvalcontainers aanwezig.

Wordt er Nederlands gesproken op het resort?

Ja er wordt Nederlands gesproken, daarnaast kunt u terecht in het Frans en Engels.

Mag ik een kampvuur maken?

Nee, dit is niet toegestaan.

Mag ik barbecueën op het resort?

Ja, dat mag. Wij hebben echter zelf geen barbecue’s beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Receptie

Kan ik eerder inchecken dan aangegeven?

De inchecktijd is vanaf 16:00 uur. Als u eerder wilt inchecken én de accomodatie is beschikbaar kan dit uiteraard! U kunt op de dag van aankomst contact opnemen met de receptie om de mogelijkheden te bespreken.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 16:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 11:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is geopend van 09.00 tot 12.00 en van 15.00 tot 19.00 uur

Mag ik gasten ontvangen in mijn accommodatie?

Ja hoor, dat kan. Stel hiervan wel even de receptie op de hoogte.

Kan ik later uitchecken dan aangegeven?

Afhankelijk van de beschikbaarheid, kan een late check-out mogelijk zijn. Informeer tijdens uw verblijf bij de receptie naar de mogelijkheden en kosten.

Kinderen

Is het resort geschikt voor (kleine) kinderen?

Ja, elk huis is voorzien van 1 babybed, 1 kinderstoel en is kindvriendelijk ingericht. Ook is er een speeltuin achter het resort. Die ligt op 4 minuten wandelen.

Zijn er kinderactiviteiten op het resort?

In de vakantieperiodes is er een Mio Kids Club. Kinderen tussen 4 en 11 jaar zijn hier van harte welkom! De openingstijden en activiteiten van de Kids Club vindt u bij de receptie.

Faciliteiten

Is er gratis wifi op het resort?

Ja, elke woning is voorzien van gratis wifi.

Is er een zwembad?

Vanaf juli 2020 beschikt Dormio Resort Berck-sur-Mer over een prachtig zwembad. Tot die tijd kunt u gaan zwemmen in het zwembad op 1000 m afstand (piscine Berck, 53 Rue du Calvaire, 62600 Berck, Frankrijk). En uiteraard kunt u ook in zee zwemmen op slechts 900m van het resort. Dat is plusminus 10 minuten wandelen.

Reserveringen

Moet ik een borg betalen?

Er kan een borg van € 300,- gevraagd worden.

Hoe verloopt de betaling?

Bij reserveringen met een flexibele prijs dient u een directe aanbetaling te voldoen van 50% van de totale reissom. De overige 50% dient 30 dagen voor aankomst te worden voldaan. Bij reserveringen met een standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) dient de volledige reissom direct voldaan te worden. Tijdens het boekingsproces wordt u doorgeleid naar onze betaalprovider waar u online uw (aan)betaling kunt voldoen.

Kan ik een reservering annuleren?

Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Reserveringen met een flexibele prijs kunt u annuleren en-/of wijzigen tot 30 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026 – 353 77 25.

Kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Indien u een reservering heeft gemaakt tegen de flexibele prijs kunt u uw reservering wijzigen. Wijzigingen zijn onderworpen aan een wijzigingstoeslag van € 25,00 per reservering. Alle wijzigingen zijn op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725. Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet gewijzigd worden. In de Algemene Voorwaarden op onze website vindt u meer informatie. 

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien u rechtstreeks bij Dormio een reservering heeft gemaakt, kunt u wellicht uw verblijf te verlengen. Uiteraard is dit op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.