Wanneer wilt u op vakantie?

Veelgestelde vragen Dormio Resort Berck-sur-Mer

Algemeen

Welke maatregelen neemt Dormio Resort Berck-sur-Mer?

Om ervoor te zorgen dat u straks onbezorgd van uw vakantie op Dormio Resort Berck-sur-Mer kunt genieten, willen we u alvast op de hoogte brengen van de maatregelen die wij op het resort hebben genomen. Dit beleid is opgesteld conform de actuele landelijke richtlijnen.

Het landelijk beleid is erop gericht om 1,5 meter afstand van elkaar te houden en de hygiëne te waarborgen. Op Dormio Resort Berck-sur-Mer hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we iedereen ook ter plaatse aan herinneren. De onderstaande borden zult u op verschillende plaatsen op het resort tegenkomen.

Voorschriften COVID-19 NL


Daarnaast gelden onderstaande richtlijnen bij het gebruik van de faciliteiten.

  • Het aantal bezoekers per faciliteit is beperkt. Het is mogelijk dat u even (buiten) moet wachten, maar we zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Om de 1,5 meter afstand te garanderen kan bij sommige faciliteiten de (toegestane) groepsgrootte beperkt zijn, zoals bijvoorbeeld bij de receptie.
  • U kunt uitsluitend contactloos betalen. Hiermee vermijden we handcontact.
  • Alle contactpunten worden ieder half uur of na gebruik schoongemaakt.
  • Veel faciliteiten hebben een plastic scherm. Zo kunnen onze medewerkers u op een veilige manier te woord staan.
Moet ik in quarantaine op mijn vakantiebestemming of bij terugkomst in Nederland?

Voor de actuele coronamaatregelen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl

Moet ik mij laten testen voordat ik op vakantie ga of bij terugkomst in Nederland?

Voor de actuele coronamaatregelen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl

Wat is het huidige reisadvies voor Berck-sur-Mer?

Voor de actuele reisadviezen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl

Resort

Hoe ver ligt Dormio Resort Berck-sur-Mer van het centrum van Berck?

Het centrum van Berck is niet heel groot, maar wel zeer knus. Ons resort ligt op 900 meter van het centrum. Met de auto is het 5 min rijden, met de fiets bent u er in 10 minuten en te voet doet u er ongeveer 15 minuten over.

Hoe ver ligt Dormio Resort Berck-sur-Mer van het strand?

Dormio Resort Berck-Sur-Mer ligt op slechts 900 meter van het strand en de gezellige boulevard.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

In de meeste accommodaties op het resort zijn honden toegestaan. 

De kosten voor het bijboeken zijn €39,50 per hond per accommodatie. Huisdieren zijn altijd op aanvraag.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt bij uw eigen accommodatie parkeren.

Voor hoeveel personen is de accommodatie geschikt?

Er zijn woningen en appartementen geschikt voor 4, 6, 8 of 10 personen.

Mag er gerookt worden in de woningen?

Nee, alle woningen zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de woningen.

Is het resort bereikbaar met het openbaar vervoer?

Nee, helaas is het op dit moment (nog) niet mogelijk om met het openbaar vervoer het resort te bereiken.

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, een aantal woningen is zeer goed toegankelijk voor mindervaliden. 

Waar kan ik mijn afval weggooien?

U kunt uw afval kwijt bij het hoofdgebouw, hier zijn afvalcontainers aanwezig.

Wordt er Nederlands gesproken op het resort?

Ja er wordt Nederlands gesproken, daarnaast kunt u terecht in het Frans en Engels.

Mag ik een kampvuur maken?

Nee, dit is niet toegestaan.

Mag ik barbecueën op het resort?

Ja, dat mag. Wij hebben echter zelf geen barbecue’s beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Receptie

Kan ik eerder inchecken dan aangegeven?

De inchecktijd is vanaf 16:00 uur. Als u eerder wilt inchecken én de accomodatie is beschikbaar kan dit uiteraard! U kunt op de dag van aankomst contact opnemen met de receptie om de mogelijkheden te bespreken.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 16:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 11:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is geopend van 09.00 tot 12.00 en van 15.00 tot 19.00 uur

Mag ik gasten ontvangen in mijn accommodatie?

Ja hoor, dat kan. Stel hiervan wel even de receptie op de hoogte.

Kan ik later uitchecken dan aangegeven?

Afhankelijk van de beschikbaarheid, kan een late check-out mogelijk zijn. Informeer tijdens uw verblijf bij de receptie naar de mogelijkheden en kosten.

Kinderen

Is het resort geschikt voor (kleine) kinderen?

Ja, elk huis is voorzien van 1 babybed, 1 kinderstoel en is kindvriendelijk ingericht. Ook is er een speeltuin achter het resort. Die ligt op 4 minuten wandelen.

Faciliteiten

Is er gratis wifi op het resort?

Ja, elke woning is voorzien van gratis wifi.

Welke faciliteiten zijn er in de accommodatie te vinden?

Indien u een accommodatie op onze website bekijkt, kunt u onder het overzicht met de prijzen op het tabblad 'Faciliteiten' vinden welke faciliteiten er in uw accommodatie aanwezig zijn.

Reserveringen

Moet ik een borg betalen?

Er kan een borg van € 300,- gevraagd worden.

Hoe verloopt de betaling?

Bij reserveringen met een flexibele prijs dient de volledige reissom uiterlijk 21 dagen voor aankomst te worden voldaan. Bij reserveringen met een standaardprijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) dient de volledige reissom direct voldaan te worden. Tijdens het boekingsproces wordt u doorgeleid naar onze betaalprovider waar u online uw betaling kunt voldoen. In de Algemene Voorwaarden op onze website vindt u meer informatie. 

Kan ik een reservering annuleren?

Reserveringen gemaakt tegen de standaardprijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Reserveringen met een flexibele prijs kunt u annuleren en-/of wijzigen tot 21 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725. In de Algemene Voorwaarden op onze website vindt u meer informatie. 

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026 – 353 77 25.

Kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Indien u een reservering heeft gemaakt tegen de flexibele prijs kunt u tot uiterlijk 21 dagen voor aankomst uw reservering wijzigen. Alle wijzigingen zijn op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725. Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet gewijzigd worden.

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien u rechtstreeks bij Dormio een reservering heeft gemaakt, kunt u wellicht uw verblijf te verlengen. Uiteraard is dit op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.

Kan ik ook telefonisch reserveren?

Uiteraard kunt u ook telefonisch reserveren. Wij helpen en adviseren u graag over de mogelijkheden. U kunt contact opnemen met onze reserveringsafdeling op telefoonnummer 026 353 77 25.

Hoe kan ik reserveren?

Via onze website kunt u 24 uur per dag reserveren. Wilt u liever iemand telefonisch spreken? Wij helpen u graag met uw reservering of bij specifieke vragen of wensen. U kunt contact opnemen met onze reserveringsafdeling op telefoonnummer 026 353 77 25.

Hoe weet ik of mijn online reservering goed ontvangen is?

U ontvangt binnen twee werkdagen na reserveren een bevestigingsmail inclusief factuur per e-mail.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

U ontvangt van ons geen betalingsbevestiging.

Ontvang ik nog reisbescheiden?

U ontvangt van ons geen reisbescheiden. U kunt inchecken met de reserveringsbevestiging/factuur.

Kan ik meerdere accommodaties reserveren?

Jazeker, uiteraard kunt u bij ons meerdere accommodaties reserveren. Het is momenteel helaas niet mogelijk om via de website meerdere accommodaties tegelijkertijd te reserveren. U kunt per woningtype een nieuwe reservering maken of contact opnemen met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of 026 353 77 25. Zij helpen u graag!