Wanneer wilt u op vakantie?

Veelgestelde vragen Dormio Resort Berck-sur-Mer

Resort

Hoe ver ligt Dormio Resort Berck-sur-Mer van het centrum van Berck?

Het centrum van Berck is niet heel groot, maar wel zeer knus. Ons resort ligt op 900 meter van het centrum. Met de auto is het 5 min rijden, met de fiets bent u er in 10 minuten en te voet doet u er ongeveer 15 minuten over.

Hoe ver ligt Dormio Resort Berck-sur-Mer van het strand?

Dormio Resort Berck-Sur-Mer ligt op slechts 900 meter van het strand en de gezellige boulevard.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

In de meeste accommodaties op het resort zijn honden toegestaan. 

De kosten voor het bijboeken zijn €39,50 per hond per accommodatie.

Met hoeveel mensen kan ik in de accommodatie?

Alle woningen zijn geschikt voor gebruik met maximaal zes personen.

Mag er gerookt worden in de woningen?

Nee, alle woningen zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de woningen.

Kan ik bij het resort komen met het openbaar vervoer?

Nee, helaas is het op dit moment (nog) niet mogelijk om met het openbaar vervoer het resort te bereiken.

Mag ik gasten ontvangen in mijn accommodatie?

Ja hoor, dat kan. Stel hiervan wel even de receptie op de hoogte.

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, een aantal woningen is zeer goed toegankelijk voor mindervaliden. 

Waar kan ik mijn afval weggooien?

U kunt uw afval kwijt bij het hoofdgebouw, hier zijn afvalcontainers aanwezig.

Wordt er Nederlands gesproken op het resort?

Nee, er wordt geen Nederlands gesproken, maar wel Frans en Engels.

Mag ik een kampvuur maken op het resort?

Nee, dit is niet toegestaan.

Mag ik barbecueën op het resort?

Ja, dat mag. Wij hebben echter zelf geen barbecue’s beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Receptie

Kan ik eerder inchecken dan aangegeven?

De inchecktijd is vanaf 16:00 uur. Als u eerder wilt inchecken én de woning is beschikbaar kan dit uiteraard! U kunt contact opnemen met Dormio Holidays (tel +31 26 353 77 25) om de mogelijkheden te bespreken.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 16:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 11:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is geopend van 09.00 tot 12.00 en van 15.00 tot 19.00 uur

Faciliteiten

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt bij uw eigen accommodatie parkeren.

Is er gratis wifi op het resort?

Ja, elke woning is voorzien van gratis wifi.

Is er een zwembad?

Op het resort is geen zwembad aanwezig. U kunt wel zwemmen in het zwembad op 1000 m afstand (piscine Berck, 53 Rue du Calvaire, 62600 Berck, Frankrijk). En uiteraard kunt u ook in zee zwemmen op slechts 900m van het resort. Dat is plusminus 10 minuten wandelen.

Kinderen

Is het resort geschikt voor (kleine) kinderen?

Ja, elk huis is voorzien van 1 babybed, 1 kinderstoel en is kindvriendelijk ingericht. Ook is er een speeltuin achter het resort. Die ligt op 4 minuten wandelen.

Reserveringen

Moet ik een borg betalen?

Er kan een borg van € 300,- gevraagd worden.

Hoe verloopt de betaling?

Binnen twee werkdagen na uw reservering ontvangt u per mail een factuur van ons. Nadat u de factuur heeft ontvangen vragen wij u 50% van het totaalbedrag te voldoen. 30 dagen voor aankomst vragen wij u het restantbedrag over te maken.

Maakt u een reservering met aankomst binnen 30 dagen voor aankomst? Dan vragen wij u direct het volledige totaalbedrag te voldoen.

Kan ik een reservering annuleren?

Ja, annuleren is mogelijk: Bij annulering of wijziging van uw boeking gelden onze algemene voorwaarden:

• Bij 30 dagen voor aankomst kunt u kosteloos annuleren en/of wijzigen;
• Bij annulering tussen 30 dagen en 15 dagen voor aankomst van het verblijf hanteren wij een annuleringspercentage van 50% van de verblijfskosten;
• Bij annulering tussen 14 dagen en 7 dagen voor aankomst van het verblijf hanteren wij een annuleringspercentage van 75% van de verblijfskosten;
• Bij annulering tussen 6 dagen en 1 dag voor aankomst van het verblijf hanteren wij een annuleringspercentage van 100% van de verblijfskosten;
• Als u niet komt opdagen of als u eerder vertrekt ,dan bent u het volledige boekingsbedrag verschuldigd.

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026 – 353 77 25.

Kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Ja, dat kan, op basis van beschikbaarheid. Indien nodig, rekenen wij wel € 22,50 wijzigingskosten.

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien er beschikbaarheid is, kunt u uw reservering verlengen.