Veelgestelde vragen Dormio Resort Costa Blanca

Algemeen

Wat is het huidige reisadvies voor El Campello?

Voor de actuele reisadviezen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl

Moet ik in quarantaine op mijn vakantiebestemming of bij terugkomst in Nederland?

Voor de actuele coronamaatregelen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl

Moet ik mij laten testen voordat ik op vakantie ga of bij terugkomst in Nederland?

Voor de actuele coronamaatregelen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij doen ons uiterste best om uw verblijf op Dormio Resort Costa Blanca zo aangenaam mogelijk te maken. Bent u niet geheel tevreden? Meld dan uw klacht bij de receptie van Dormio Resort Costa Blanca zodat wij de mogelijkheid hebben om de situatie ter plaatse voor u op te lossen.

 

Verblijft u momenteel niet meer op Dormio Resort Costa Blanca? Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft om na uw verblijf een klacht in te dienen.

Welke maatregelen hebben jullie op het resort genomen in verband met COVID-19?
Om ervoor te zorgen dat u straks onbezorgd van uw vakantie op Dormio Resort Costa Blanca kunt genieten, willen we u alvast op de hoogte brengen van de maatregelen die wij op het resort hebben genomen. Dit beleid is opgesteld conform de actuele landelijke richtlijnen.
Het landelijk beleid is erop gericht om 1,5 meter afstand van elkaar te houden en de hygiëne te waarborgen. Op Dormio Resort Costa Blanca hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we iedereen ook ter plaatse aan herinneren. De onderstaande borden zult u op verschillende plaatsen op het resort tegenkomen.

Voorschriften COVID-19 NL


Daarnaast gelden onderstaande richtlijnen bij het gebruik van de faciliteiten.

  • Het aantal bezoekers per faciliteit is beperkt. Het is mogelijk dat u even (buiten) moet wachten, maar we zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Om de 1,5 meter afstand te garanderen kan bij sommige faciliteiten de (toegestane) groepsgrootte beperkt zijn, zoals bijvoorbeeld bij de receptie.
  • U kunt uitsluitend contactloos betalen. Hiermee vermijden we handcontact.
  • Alle contactpunten worden ieder half uur of na gebruik schoongemaakt.
  • Veel faciliteiten hebben een plastic scherm. Zo kunnen onze medewerkers u op een veilige manier te woord staan.
Hoe zorgen jullie ervoor dat ik veilig gebruik kan maken van de faciliteiten?

Uiteraard volgen we de landelijke richtlijnen, bij het gebruik van de faciliteiten gelden daarom onderstaande uitgangspunten:

  • Het aantal bezoekers per faciliteit is beperkt. Het is mogelijk dat u even (buiten) moet wachten, maar we zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Om voldoende afstand te garanderen kan bij sommige faciliteiten de (toegestane) groepsgrootte beperkt zijn, zoals bij de receptie.
  • U kunt uitsluitend contactloos betalen. Hiermee vermijden we handcontact.
  • Alle contactpunten worden ieder half uur of na gebruik schoongemaakt.
  • Veel faciliteiten hebben een plastic scherm. Zo kunnen onze medewerkers u op een veilige manier te woord staan.

Resort

Hoe ver ligt Dormio Resort Costa Blanca van het centrum van El Campello?

Het centrum van El Campello ligt op ongeveer 15 kilometer van Dormio Resort Costa Blanca.

Hoe ver ligt Dormio Resort Costa Blanca van het strand?

Dormio Resort Costa Blanca ligt direct aan zee. Vanaf het resort loopt u zo het strand op.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

Ja, uw huisdier is welkom. Er zijn maximaal 2 huisdieren toegestaan per accommodatie met een toeslag van € 39,50 per huisdier per verblijf. Huisdieren zijn altijd op aanvraag.

Voor hoeveel personen is de accommodatie geschikt?

U kunt een appartement huren voor 4 tot 6 personen. U vindt het maximum aantal personen in de beschrijving van de accommodatie.

Mag er gerookt worden in de accommodatie?

Nee, alle accommodaties zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de accommodatie.

Wordt er Nederlands gesproken op het resort?

Ja, er wordt Nederlands gesproken.

Wat voor activiteiten zijn er in de omgeving van het resort?

U kunt genieten van allerlei leuke activiteiten in de omgeving van Dormio Resort Costa Blanca. Ontdek hier de leukste activiteiten.

Wat is er in de omgeving van Dormio Resort Costa Blanca te zien?

In de omgeving van Dormio Resort Costa Blanca is er van alles te doen en mooie plekken te ontdekken. Lees hier meer informatie over de omgeving.

Mag ik barbecueën op het resort?

Ja, dat mag. Wij hebben echter zelf geen barbecues beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Faciliteiten

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw (huur)auto parkeren in de overdekte parkeergarage van het resort. De kosten hiervan bedragen €10 per auto, per nacht. U kunt een parkeerplek bijboeken tijdens het maken van uw reservering.

Is er gratis wifi op het resort?

Jazeker, elke accommodatie is voorzien van gratis wifi.

Is er een zwembad?

Jazeker, het resort heeft drie buitenzwembaden. Eén bad hiervan is een kinderbad.

Welke faciliteiten heeft het resort?

Het resort beschikt over uitgebreide faciliteiten. Bekijk hier een overzicht.

Kan ik (gratis) gebruikmaken van de wellnessfaciliteiten?

Als gast van Dormio Resort Costa Blanca kunt u gratis gebruikmaken van de zwembaden en wellnessfaciliteiten. Massages kunt u tegen betaling bijboeken, informeer bij de receptie naar de mogelijkheden.

Welke faciliteiten zijn er in de accommodatie te vinden?

Indien u een accommodatie op onze website bekijkt, kunt u onder het overzicht met de prijzen op het tabblad 'Faciliteiten' vinden welke faciliteiten er in uw accommodatie aanwezig zijn.

Is er een restaurant op het resort?

Jazeker, op Dormio Resort Costa Blanca vindt u een restaurant én een tapasbar! Bij Nuzza Beach & Terrace Restaurant kunt u kennismaken met heerlijke gerechten, waaronder lokale specialiteiten, met een fantastisch uitzicht over de baai van Cala Lanuza. Daarnaast kunt u bij Paqui's Tapas Bar & Deli genieten van een smakelijk ontbijt, een lunch of lekkere tapas.

Is er een fitnessruimte op het resort?

Jazeker! U kunt op ons resort in de fitnessruimte werken aan zowel cardio- als krachtraining. U kunt sporten in onze professionele fitnessruimte of bij onze outdoor fitness met een prachtig uitzicht.

Zijn er op het resort wasfaciliteiten?

De appartementen zijn uitgerust met een wasmachine. Deze kunt u gedurende uw verblijf uiteraard gebruiken.

Kan ik gratis gebruikmaken van het zwembad?

Als gast van Dormio Resort Costa Blanca kunt u gratis gebruikmaken van de zwembaden op ons resort. U vindt buiten twee zwembaden en een kleuterbad voor onze kleinste gasten. Binnen vindt u een spapool in het wellnessgedeelte.

Wat zijn de gedragsregels rondom de spapool?
  • Dit zwembad is onderdeel van de spa. Rust en stilte wordt daarom zeer gewaardeerd door uw medegasten.
  • Het wellnessgedeelte is vrij toegankelijk vanaf 18 jaar.
  • Opblaasbare banden, luchtbedden en ballen zijn niet toegestaan.
  • Duiken en springen in het water is niet toegestaan.
  • Hard lopen of rennen is niet toegestaan.
  • Er is geen toezicht aanwezig.
Vanaf welke leeftijd is het wellnessgedeelte toegankelijk?

Het wellnessgedeelte is vanaf 18 jaar vrij toegankelijk.

Receptie

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 17:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 10:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is dagelijks geopend.

Kan ik later uitchecken dan aangegeven?

Afhankelijk van de beschikbaarheid, kan een late check-out mogelijk zijn. Informeer tijdens uw verblijf bij de receptie naar de mogelijkheden en kosten.

Ik ben mijn sleutel kwijt, wat moet ik doen?

Indien u uw sleutel kwijt bent, dient u dit te melden bij de receptie van het resort/hotel.

Kinderen

Is het resort geschikt voor (kleine) kinderen?

Op het resort zijn diverse kinderspeelmogelijkheden en een kleuterbad aanwezig. In de vakantieperiodes kunnen uw kinderen zich vermaken in de Mio Kids Club.

Zijn er kinderactiviteiten op het resort?

Op Dormio Resort Costa Blanca kunnen uw kinderen zich prima vermaken! Het Fun & Entertainment team én onze vriendelijke mascotte Mio vermaken uw kinderen tijdens de zomervakantie met leuke activiteiten.


Informeer bij de receptie naar het programma. Daarnaast is er op het resort een speeltuin en een kinderzwembad.

Wie is Mio?

Mio is ons vriendelijke, grote huisdier. Mio houdt heel erg van gezelligheid. Met zijn korte pootjes en lange oren ziet hij er grappig uit. Op Dormio Resort Costa Blanca heeft hij zijn eigen Mio Kids Club (tijdens de zomervakantie).

Reserveringen

Moet ik een borg betalen?

Er kan een borg gevraagd worden. De borg kan met pin of creditcard voldaan worden. Het bedrag wordt, na controle, later terug gestort. De hoogte van de borg bedraagt €300 per appartement.

Hoe verloopt de betaling?

Bij reserveringen met een flexibele prijs dient de volledige reissom uiterlijk 14 dagen voor aankomst te worden voldaan. Bij reserveringen met een standaardprijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) dient de volledige reissom direct voldaan te worden. Tijdens het boekingsproces wordt u doorgeleid naar onze betaalprovider waar u online uw betaling kunt voldoen. In de Algemene Voorwaarden op onze website vindt u meer informatie. 

Kan ik een reservering annuleren?

Reserveringen gemaakt tegen de standaardprijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Reserveringen met een flexibele prijs kunt u annuleren en-/of wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling. In de Algemene Voorwaarden op onze website vindt u meer informatie. 

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen.

Kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Indien u een reservering heeft gemaakt tegen de flexibele prijs kunt u tot uiterlijk 14 dagen voor aankomst uw reservering wijzigen. Alle wijzigingen zijn op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling. Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet gewijzigd worden.

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien u rechtstreeks bij Dormio een reservering heeft gemaakt, kunt u wellicht uw verblijf te verlengen. Uiteraard is dit op basis van beschikbaarheid. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Is het mogelijk om voor langere tijd te verblijven op Dormio Resort Costa Blanca?

Dit is zeker mogelijk! De zonnige Costa Blanca leent zich perfect voor een lang verblijf. Het aangename klimaat en de gezonde, schone lucht zorgen ervoor dat de Costa Blanca één van de beste overwinterbestemmingen is. Graag kijken we samen met u naar uw wensen. Voor meer informatie of een kostenindicatie op maat, kunt u contact opnemen met onze reserveringsafdeling.

Kan ik ook telefonisch reserveren?

Uiteraard kunt u ook telefonisch reserveren. Wij helpen en adviseren u graag over de mogelijkheden. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik reserveren?

Via onze website kunt u 24 uur per dag reserveren. Wilt u liever iemand telefonisch spreken? Dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag met uw reservering of bij specifieke vragen of wensen.

Hoe weet ik of mijn online reservering goed ontvangen is?

U ontvangt binnen twee werkdagen na reserveren een bevestigingsmail inclusief factuur per e-mail.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

U ontvangt van ons geen betalingsbevestiging.

Ontvang ik nog reisbescheiden?

U ontvangt van ons geen reisbescheiden. U kunt inchecken met de reserveringsbevestiging/factuur.

Kan ik meerdere accommodaties reserveren?

Jazeker, uiteraard kunt u bij ons meerdere accommodaties reserveren. Het is momenteel helaas niet mogelijk om via de website meerdere accommodaties tegelijkertijd te reserveren. U kunt per woningtype een nieuwe reservering maken of contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Zij helpen u graag!