Bent u niet geheel tevreden over uw verblijf?

Wij doen ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bent u niet geheel tevreden? Laat het ons dan weten.

Receptie Dormio Resort Les Portes Du Mont Blanc

Tijdens uw verblijf

Verblijft u op dit moment op een van onze resorts of hotels? Dan adviseren wij uw opmerking zo spoedig mogelijk te melden bij de receptie. Wij zullen ons maximaal inzetten om het probleem te verhelpen.

Na uw verblijf

Verblijft u niet meer op ons resort of in ons hotel of is uw klacht onverhoopt niet naar tevreden opgelost? Laat het ons dan per e-mail weten op het e-mailadres customerservice@dormio.eu. U dient uw klacht binnen 1 maand na vertrek in te dienen.

Wij verzoeken u onderstaande gegevens te vermelden in uw mail:

  • Achternaam van de hoofdboeker;
  • E-mailadres waarmee de boeking is geplaatst;
  • Telefoonnummer van de hoofdboeker;
  • Uw reserveringsnummer;
  • Datum van uw klacht;
  • Op welk resort u bent verbleven;
  • Gedetailleerde omschrijving van uw klacht.
Klacht schriftelijk indienen