Klantbeoordeling 4,5/5 op TrustpilotLuxe resorts en hotels in binnen- en buitenlandFlexibele aankomst- en vertrekdagen
Header

Gasten enquête van Dormio Resorts & Hotels


Hieronder lees je meer informatie over de digitale gasten enquête die onze gasten na hun verblijf bij Dormio Resorts & Hotels ontvangen.

Gasttevredenheid

Gasttevredenheid

Vanzelfsprekend staat gasttevredenheid bij ons hoog in het vaandel. Om dit te meten ontvangen onze gasten op de dag van vertrek een digitale enquête vanuit het onafhankelijk onderzoeksbureau Insocial. Om te stimuleren dat zoveel mogelijk gasten de enquête invullen, verloten wij maandelijks een Dormio Gift Voucher ter waarde van € 100,- onder de gasten die de enquête hebben ingevuld.

Net Promotor Score (NPS)

Net Promotor Score (NPS)

De kernvraag in de enquête is: ‘Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt bij een vriend of collega?’. Daarop antwoordt de gast met een cijfer van 0 tot en met 10. De scores worden verdeeld in drie groepen:

  • Promotors: respondenten die een score 9 of 10 hebben gegeven;
  • Passives: respondenten die een score 7 of 8 hebben gegeven;
  • Detractors: respondenten die een score 0 t/m 6 hebben gegeven.

Op basis van deze vraag wordt een gemiddelde Net Promotor Score (NPS) berekend. Een NPS die boven de nul uitkomt wordt als goed gezien, een score boven de 50 als excellent.

Creëren van de optimale vakantiebeleving

Creëren van de optimale vakantiebeleving

Uit de enquêtes halen wij veel waardevolle informatie. Zo worden onder andere vragen gesteld op het gebied van schoonmaak en horeca. Uiteraard zullen wij ons volop inzetten om de gasttevredenheid continu te verhogen op onze bestemmingen én in onze dienstverlening. Te allen tijde leren wij van de feedback van onze gasten en pakken dit waar mogelijk op. Zo zorgen wij altijd voor een onvergetelijke vakantiebeleving voor al onze gasten!