Dormio maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de site, voor tracking en voor het bijhouden van statistieken. Gaat u verder op de site? Dan stemt u erin toe dat wij cookies plaatsen.
Voor de actuele reisadviezen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl
Voor de actuele coronamaatregelen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl
Voor de actuele coronamaatregelen verwijzen wij u graag naar de website www.wijsopreis.nl
Op de website van het RIVM vindt u de laatste informatie over het coronavirus.
Onze standaard boekingsvoorwaarden zijn van toepassing. Indien u een boeking heeft gemaakt tegen de flexibele prijs kunt u tot 14 dagen voor aankomst uw boeking wijzigen of annuleren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Reserveringsafdeling. Boekingen gemaakt tegen de standaardprijs kunnen niet gewijzigd of geannuleerd worden.
Heeft u niet rechtstreeks bij Dormio Resorts & Hotels geboekt maar bij een ander organisatie (boekingssite/touroperator)? Neemt u dan contact op met de desbetreffende partner/reisorganisatie waar u uw verblijf geboekt heeft. Onze voorwaarden zoals op deze site weergegeven kunnen in dat geval afwijken.
Onze resorts en hotels in Nederland zijn geopend. Wij begrijpen dat u met een gerust gevoel op vakantie wil, daarom nemen wij op onze resorts en hotels ook extra maatregelen. Voor een verblijf op onze resorts en hotels gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Uw vakantie in Nederland kan dus doorgaan.
Om ervoor te zorgen dat u straks onbezorgd van uw vakantie op Dormio Resort Maastricht of bij Dormio Hotel De Prins van Oranje kunt genieten, hebben we diverse maatregelen op het resort genomen in verband met COVID-19. Dit beleid is opgesteld conform de actuele landelijke richtlijnen.
Het landelijk beleid is erop gericht om 1,5 meter afstand van elkaar te houden en de hygiëne te waarborgen. Op Dormio Resort Maastricht hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we iedereen ook ter plaatse aan herinneren. De onderstaande borden zult u op verschillende plaatsen op het resort tegenkomen.
Daarnaast gelden onderstaande richtlijnen bij het gebruik van de faciliteiten:
Conform de actuele landelijke richtlijnen zijn diverse faciliteiten geopend. Bekijk hier een overzicht van de faciliteiten die momenteel geopend zijn.
Bij het gebruik van de faciliteiten gelden onderstaande richtlijnen.
U kunt de voucher inwisselen voor een verblijf op al onze resorts en hotels, met uitzondering van Hotel Modez.
Lees hier meer over het inwisselen van uw coronavoucher.
Voor het maken van een nieuwe boeking met een coronavoucher, kunt u per e-mail contact met ons opnemen op het e-mailadres booking@dormioholidays.nl. Vermeld in uw mail uw unieke vouchercode, het resort, de accommodatie en de gewenste periode dat u wilt boeken. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden, zodat we u binnenkort op één van onze resorts kunnen verwelkomen!
Lees hier meer over het inwisselen van uw coronavoucher.
Mocht u geen gebruik van uw coronavoucher kunnen of willen maken, dan kunt u na afloop van de geldigheidsduur een verzoek tot restitutie in geld indienen. Maar uiteraard ontvangen wij u graag op één van onze resorts en hotels. U kunt er daarom ook voor kiezen uw voucher te verlengen met 1 jaar. Daarnaast ontvangt u in dat geval een extra opwaardering van 10% van de (rest)waarde van de voucher. Indien u kiest voor de verlenging en opwaardering, kan de voucher uitsluitend nog op een verblijf worden ingewisseld. Er kan dan geen restitutie meer worden aangevraagd en er wordt in dat geval geen geld teruggegeven, ook al is de reissom van uw nieuwe verblijf voordeliger dan de op de voucher vermelde waarde. Voor een persoonlijk aanbod kunt u contact opnemen met onze Reserveringsafdeling. Wij kijken graag met u naar de mogelijkheden!
Mocht u alsnog graag uw geld terug willen vragen, dan kunt u een verzoek tot restitutie indienen. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar vouchers@dormio.eu. Vermeld in deze e-mail uw unieke vouchercode, de geldigheidsdatum van uw voucher en het resort waar u oorspronkelijk geboekt heeft. Vermeld daarnaast uw IBAN-rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder. Nadat we gecontroleerd hebben of uw aanvraag compleet en rechtmatig is, gaan wij binnen 10 werkdagen over tot uitbetaling op het door u aangegeven bankrekeningnummer.
Lees hier meer over het inwisselen of laten uitbetalen van uw coronavoucher.
Mocht u geen gebruik van uw coronavoucher kunnen of willen maken, dan kunt u na afloop van de geldigheidsduur een verzoek tot restitutie in geld indienen. Maar uiteraard ontvangen wij u graag op één van onze resorts en hotels. U kunt er daarom ook voor kiezen uw voucher te verlengen met 1 jaar. Daarnaast ontvangt u in dat geval een extra opwaardering van 10% van de (rest)waarde van de voucher. Indien u kiest voor de verlenging en opwaardering, kan de voucher uitsluitend nog op een verblijf worden ingewisseld. Er kan dan geen restitutie meer worden aangevraagd en er wordt in dat geval geen geld teruggegeven, ook al is de reissom van uw nieuwe verblijf voordeliger dan de op de voucher vermelde waarde. Voor een persoonlijk aanbod kunt u contact opnemen met onze Reserveringsafdeling. Wij kijken graag met u naar de mogelijkheden!
Mocht u alsnog graag uw geld terug willen vragen, dan kunt u een verzoek tot restitutie indienen. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar vouchers@dormio.eu. Vermeld in deze e-mail uw unieke vouchercode, de geldigheidsdatum van uw voucher en het resort waar u oorspronkelijk geboekt heeft. Vermeld daarnaast uw IBAN-rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder. Nadat we gecontroleerd hebben of uw aanvraag compleet en rechtmatig is, gaan wij binnen 10 werkdagen over tot uitbetaling op het door u aangegeven bankrekeningnummer.
Lees hier meer over het inwisselen of laten uitbetalen van uw coronavoucher.
Op uw coronavoucher vindt u de geldigheidsdatum van de voucher. Wij snappen het als u het afgelopen jaar nog niet een nieuw verblijf heeft kunnen of willen boeken. Daarom bieden we u graag een verlengde geldigheidsduur van 1 jaar aan. Als u ervoor kiest uw voucher met 1 jaar te verlengen, ontvangt u tevens een extra opwaardering van 10% van de (rest)waarde van de voucher. Indien u kiest voor de verlenging en opwaardering, kan de voucher uitsluitend nog op een verblijf worden ingewisseld. Er kan dan geen restitutie meer worden aangevraagd en er wordt in dat geval geen geld teruggegeven, ook al is de reissom van uw nieuwe verblijf voordeliger dan de op de voucher vermelde waarde. Neem contact op met onze Reserveringsafdeling om de mogelijkheden te bespreken.
Lees hier meer over het inwisselen of laten uitbetalen van uw coronavoucher.
Nadat we gecontroleerd hebben of uw aanvraag compleet en rechtmatig is, gaan wij binnen 10 werkdagen over tot uitbetaling op het door u aangegeven bankrekeningnummer. Indien uw aanvraag onvolledig is, zullen we contact met u opnemen.
Lees hier meer over het inwisselen of laten uitbetalen van uw coronavoucher.