Dormio maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de site, voor tracking en voor het bijhouden van statistieken. Gaat u verder op de site? Dan stemt u erin toe dat wij cookies plaatsen.
Heeft u een vraag over een geboekt verblijf? Of wenst u advies over een resort of accommodatie? Wij staan graag voor u klaar. U kunt via onderstaande kanalen bereiken. Daarnaast zijn wij tijdens kantoortijden ook via chat bereikbaar. Klik hiervoor op het oranje tekstwolkje rechtsonder op de pagina. Veelgestelde vragen over corona leest u op onze corona informatiepagina.
Bekijk onze veelgestelde vragen!
Bekijk hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze vakanties.
Stel uw vraag per e-mail!
U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie op uw vraag.
Stel uw vraag via Whatsapp!
Bereikbaar van maandag t/m zondag tussen 09.00 - 17.00 uur.
Stel uw vraag telefonisch!
Bereikbaar van maandag t/m zondag tussen 09.00 - 17.00 uur.
Hemelvaartsdag (26 mei): gesloten
1e Pinksterdag (5 juni): gesloten
2e Pinksterdag (6 juni): geopend van 09:00 tot 17:00 uur
In uw Mijn Dormio account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Hier regelt u tot één dag voor aankomst eenvoudig uw vakantiezaken. U kunt uw reserveringsdetails en de gegevens van uw reisgezelschap bekijken. Ook kunt u hier eenvoudig en veilig de (rest)betaling voldoen.