Veelgestelde vragen Familiepark 't Hooge Holt

Resort

Hoe ver ligt Familiepark ’t Hooge Holt van het centrum van Gramsbergen?

Het centrum van Gramsbergen heeft een gezellig centrum met een paar leuke winkels, restaurants en cafés. Op een loopafstand van slechts 10 minuten van het resort.

 

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

Per geboekte accommodatie zijn maximaal 2 honden toegestaan. De meerprijs bedraagt €35 per hond per verblijf.

Met hoeveel mensen kan ik in de accommodatie?

Onze chalets en villa's zijn geschikt voor 4 tot en met 16 personen.

Mag er gerookt worden in de woningen?

Nee, alle woningen zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de woningen.

Kan ik bij het resort komen met het openbaar vervoer?

Ja dit kan zeker. Als u met de trein tot Gramsbergen station gaat dan heeft u 2 opties om bij ons resort te komen. Lopend, de loopafstand van het station naar ons resort bedraagt 10 minuten. Ook kunt u met de buurtbus komen, pak dan nummer 599 en stap uit bij de halte 'kanaaldijk'. Vanaf deze halte is het slechts 1 minuut lopen naar ons resort.

 

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, enkele woningen hebben een slaapkamer en een badkamer op de begane grond. Er zijn echter geen speciale voorzieningen.

Mag ik een kampvuur maken?

Nee, dit is niet toegestaan.

Mag ik barbecueën op het resort?

Ja, dat mag. Wij hebben echter zelf geen barbecues beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Receptie

Kan ik eerder inchecken dan aangegeven?

De inchecktijd is vanaf 15:00 uur. Als u eerder wilt inchecken én de woning is beschikbaar kan dit uiteraard! U kunt op de dag van aankomst contact opnemen met de receptie (tel: + 00524 - 44 21 00) om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 15:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 10:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie is dagelijks geopend van 8.30 tot 17.00 uur. Op maandag en vrijdag is de receptie ook tot 20.00 geopend.

Is het mogelijk om visite te laten komen?

Ja, als u de receptie tijdig op de hoogte stelt, kunt u visite ontvangen.

Faciliteiten

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt parkeren op de centrale parkeerplaats bij de receptie.

 

Is er gratis wifi?

Het familiepark is volledig voorzien van gratis wifi. Dus ook in de woningen. 

Is er een zwembad op het resort?

Ja, wij hebben op ons resort een binnenzwembad en in de zomermaanden ook een buitenzwembad. Voor de kinderen bieden wij ook zwemlessen aan.

Wat voor sporten kan ik beoefenen?

Op ons park is een voetbalveld, een volleybalveld, een tennisbaan, een zwembad en een fitnessruimte.

Kan ik fietsen huren?

Ja, dit is mogelijk. U kunt hiervoor terecht bij de receptie.

Kinderen

Is het resort geschikt voor (kleine) kinderen?

Ja, elke accommodatie is kindvriendelijk ingericht. Ook mogen kinderen die overnachten op ons resort gratis gebruik maken van de Mad Money Jungle.

Welke activiteiten zijn er voor de kinderen?

Ons resort zelf biedt met zijn vele groen veel buitenspeelmogelijkheden. Daarnaast hebben we onder andere een animatieteam, de Mad Monkey Jungle, een bowlingbaan, een midgetgolfbaan,  een kinderboerderij  en een binnen- en buitenzwembad.

 

Reserveringen

Moet ik een borg betalen?

Ja, de borg bedraagt € 300,- per woning.

Hoe verloopt de betaling?

Binnen twee werkdagen na uw reservering ontvangt u per mail een factuur van ons. Nadat u de factuur heeft ontvangen vragen wij u 50% van het totaalbedrag te voldoen. 30 dagen voor aankomst vragen wij u het restantbedrag over te maken.

Maakt u een reservering met aankomst binnen 30 dagen voor aankomst? Dan vragen wij direct het volledige totaalbedrag te voldoen. 

Kan ik een reservering annuleren?

Ja, annuleren is mogelijk: Bij annulering of wijziging van uw boeking gelden onze algemene voorwaarden:

• Bij 30 dagen voor aankomst kunt u kosteloos annuleren en/of wijzigen;
• Bij annulering tussen 30 dagen en 15 dagen voor aankomst van het verblijf hanteren wij een annuleringspercentage van 50% van de verblijfskosten;
• Bij annulering tussen 14 dagen en 7 dagen voor aankomst van het verblijf hanteren wij een annuleringspercentage van 75% van de verblijfskosten;
• Bij annulering tussen 6 dagen en 1 dag voor aankomst van het verblijf hanteren wij een annuleringspercentage van 100% van de verblijfskosten;
• Als u niet komt opdagen of als u eerder vertrekt, dan bent u het volledige boekingsbedrag verschuldigd.

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026 – 353 77 25.

Kan ik mijn reservering nog veranderen?

Ja, dat kan, op basis van beschikbaarheid. Wij rekenen wel € 22,50 wijzigingskosten, indien nodig.

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien er beschikbaarheid is, kunt u uw reservering verlengen.