Wanneer wilt u op vakantie?

Veelgestelde vragen Dormio Bonaire Village

Resort

Hoe ver ligt Dormio Bonaire Village van het centrum Kralendijk?

Dormio Bonaire Village ligt op maximaal 20 minuten wandelen van het centrum van Kralendijk. Met de auto is het 6 minuten rijden.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

In Dormio Bonaire Village zijn helaas geen honden toegestaan.

Hoe ver ligt Dormio Bonaire Village van Aruba?

Dormio Bonaire Village ligt op ongeveer een half uur varen van Aruba.

 

Hoe ver ligt Dormio Bonaire Village van Curaçao?

Dormio Bonaire Village ligt op ongeveer een half uur varen van Curaçao. 

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw auto parkeren op de gratis parkeerplaats naast uw accommodatie.

Met hoeveel mensen kan ik in de accommodatie?

U kunt accommodatie huren voor 2 tot 6 personen.

Zijn de appartementen rookvrij?

Ja, al onze appartementen zijn rookvrij.

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?

Een aantal appartementen bevindt zich op de begane grond, maar zijn niet voorzien van voorzieningen voor mindervaliden.

Mag er vuurwerk worden afgestoken op het resort?

Nee, dit is niet toegestaan. 

Waar kan ik mijn afval weggooien?

U kunt uw afval kwijt bij het hoofdgebouw, hier zijn afvalcontainers aanwezig.

Mag ik barbecuen op het resort?

Ja, dit mag. Wij hebben echter zelf geen barbecue’s beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Receptie

Kan ik eerder inchecken dan aangegeven?

De inchecktijd is vanaf 15:00 uur. Als u eerder wilt inchecken én de woning is beschikbaar kan dit uiteraard! U kunt op de dag van aankomst contact opnemen met de receptie (tel: 005 9978 0160825) om de mogelijkheden te bespreken.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 15:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 11:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie van Dormio Bonaire Villages is geopend van 08.00 tot 19.00 uur. Afwijkende openingstijden, in verband met inkomende en uitgaande vluchten, zijn bespreekbaar.

Mag ik gasten ontvangen in de accommodatie?

Ja dit mag, stel hiervan wel de receptie op de hoogte. 

Ik ben mijn sleutel kwijt, wat moet ik doen?

Indien u uw sleutel kwijt bent, dient u dit te melden bij de receptie van het resort.

Faciliteiten

Kan ik een auto huren?

Ja, tijdens uw verblijf in Dormio Bonaire Village kunt u voordelig een auto huren bij onze partner Stuyvesant Rentals Bonaire. U kunt online reserveren, 24 uur per dag, 7 dagen per week. 

Is er gratis wifi?

Ja, u kunt gratis gebruikmaken van de wifi.

Is er een zwembad in Dormio Bonaire Village?

Ja, wij hebben een heerlijk centraal gelegen buitenzwembad.

Is er een duikschool bij Dormio Bonaire Village

Wij bieden u korting bij gerenommeerde duikscholen. De dichtstbijzijnde duikschool bevindt zich op loopafstand van Dormio Bonaire Village.

Algemeen

Kan ik met de euro betalen?

Nee, sinds 1 januari 2011 is de Amerikaanse dollar de officiële munteenheid van Bonaire.

Wat is het tijdsverschil tussen Nederland en Bonaire?

Het tijdsverschil tussen Nederland en Bonaire (vanuit Nederland gerekend) is -5 uur in de wintertijd en -6 uur in de zomertijd.

Hoe lang duurt de vlucht vanuit Nederland naar Bonaire?

De rechtstreekse vliegtijd vanuit Nederland bedraagt ongeveer 9,5 uur. De terugreis is zelfs iets korter.

 

Reserveringen

Hoe verloopt de betaling?

Bij niet annuleerbare reserveringen dient direct de volledige reissom voldaan te worden. Bij flexibele reserveringen vragen wij een directe aanbetaling van 50% van de totale reissom. 30 dagen voor aankomst dient de overige 50% voldaan te worden.

Kan ik een reservering annuleren?

Reserveringen gemaakt tegen het flexibele tarief kunt u annuleren en-/of wijzigen tot 30 dagen voor aankomst. Reserveringen gemaakt tegen het niet annuleerbare tarief kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.

Moet ik een borg betalen?

Er kan een borg van € 300,- gevraagd worden.

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026 – 353 77 25.

Kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Alle wijzigingen (bij flexibele reserveringen) zijn onderworpen aan een wijzigingstoeslag van € 25,00 per reservering. Reserveringen gemaakt tegen het niet annuleerbare tarief kunnen niet gewijzigd worden. Alle wijzigingen zijn op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien u een flexibele reservering heeft gemaakt en de woning is beschikbaar, dan is het mogelijk om uw reservering te verlengen. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.