Wanneer wilt u op vakantie?

Veelgestelde vragen Dormio Bonaire Village

Resort

Hoe ver ligt Dormio Bonaire Village van het centrum Kralendijk?

Dormio Bonaire Village ligt op maximaal 20 minuten wandelen van het centrum van Kralendijk. Met de auto is het 6 minuten rijden.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

In Dormio Bonaire Village zijn helaas geen honden toegestaan.

Hoe ver ligt Dormio Bonaire Village van Aruba?

Dormio Bonaire Village ligt op ongeveer een half uur varen van Aruba.

 

Hoe ver ligt Dormio Bonaire Village van Curaçao?

Dormio Bonaire Village ligt op ongeveer een half uur varen van Curaçao. 

Waar kan ik mijn auto parkeren?

U kunt uw auto parkeren op de gratis parkeerplaats naast uw accommodatie.

Voor hoeveel personen is de accommodatie geschikt?

U kunt een accommodatie huren voor 2 tot 6 personen.

Mag er gerookt worden in de woningen?

Nee, alle appartementen zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de woningen.

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?

Een aantal appartementen bevindt zich op de begane grond, maar zijn niet voorzien van voorzieningen voor mindervaliden.

Mag er vuurwerk worden afgestoken op het resort?

Nee, dit is niet toegestaan. 

Waar kan ik mijn afval weggooien?

U kunt uw afval kwijt bij het hoofdgebouw, hier zijn afvalcontainers aanwezig.

Mag ik barbecuen op het resort?

Ja, dit mag. Wij hebben echter zelf geen barbecue’s beschikbaar; u mag wel zelf een barbecue meenemen.

Kan ik later uitchecken dan aangegeven?

Afhankelijk van de beschikbaarheid, kan een late check-out mogelijk zijn. Informeer tijdens uw verblijf bij de receptie naar de mogelijkheden en kosten.

Receptie

Kan ik eerder inchecken dan aangegeven?

De inchecktijd is vanaf 15:00 uur. Als u eerder wilt inchecken én de accommodatie is beschikbaar kan dit uiteraard! U kunt op de dag van aankomst contact opnemen met de receptie om de mogelijkheden te bespreken.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

U kunt inchecken vanaf 15:00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

U kunt uitchecken tot uiterlijk 11:00 uur.

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

De receptie van Dormio Bonaire Villages is geopend van 08.00 tot 19.00 uur. Afwijkende openingstijden, in verband met inkomende en uitgaande vluchten, zijn bespreekbaar.

Mag ik gasten ontvangen in de accommodatie?

Ja dit mag, stel hiervan wel de receptie op de hoogte. 

Ik ben mijn sleutel kwijt, wat moet ik doen?

Indien u uw sleutel kwijt bent, dient u dit te melden bij de receptie van het resort.

Faciliteiten

Kan ik een auto huren?

Ja, tijdens uw verblijf in Dormio Bonaire Village kunt u voordelig een auto huren bij onze partner Stuyvesant Rentals Bonaire. U kunt online reserveren, 24 uur per dag, 7 dagen per week. 

Is er gratis wifi op het resort?

Ja, u kunt gratis gebruikmaken van de wifi.

Is er een zwembad?

Ja, wij hebben een heerlijk centraal gelegen buitenzwembad.

Is er een duikschool bij Dormio Bonaire Village?

Wij bieden u korting bij gerenommeerde duikscholen. De dichtstbijzijnde duikschool bevindt zich op loopafstand van Dormio Bonaire Village.

Algemeen

Kan ik met de euro betalen?

Nee, sinds 1 januari 2011 is de Amerikaanse dollar de officiële munteenheid van Bonaire.

Wat is het tijdsverschil tussen Nederland en Bonaire?

Het tijdsverschil tussen Nederland en Bonaire (vanuit Nederland gerekend) is -5 uur in de wintertijd en -6 uur in de zomertijd.

Hoe lang duurt de vlucht vanuit Nederland naar Bonaire?

De rechtstreekse vliegtijd vanuit Nederland bedraagt ongeveer 9,5 uur. De terugreis is zelfs iets korter.

 

Reserveringen

Hoe verloopt de betaling?

Bij reserveringen met een flexibele prijs dient u een directe aanbetaling te voldoen van 50% van de totale reissom. De overige 50% dient 30 dagen voor aankomst te worden voldaan. Bij reserveringen met een standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) dient de volledige reissom direct voldaan te worden. Tijdens het boekingsproces wordt u doorgeleid naar onze betaalprovider waar u online uw (aan)betaling kunt voldoen.

Kan ik een reservering annuleren?

Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Reserveringen met een flexibele prijs kunt u annuleren en-/of wijzigen tot 30 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.

Moet ik een borg betalen?

Er kan een borg van € 300,- gevraagd worden.

Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026 – 353 77 25.

Kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Indien u een reservering heeft gemaakt tegen de flexibele prijs kunt u uw reservering wijzigen. Wijzigingen zijn onderworpen aan een wijzigingstoeslag van € 25,00 per reservering. Alle wijzigingen zijn op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725. Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet gewijzigd worden. In de Algemene Voorwaarden op onze website vindt u meer informatie. 

Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?

Indien u rechtstreeks bij Dormio een reservering heeft gemaakt, kunt u wellicht uw verblijf te verlengen. Uiteraard is dit op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via booking@dormioholidays.nl of telefonisch via 026-3537725.