Hoe krijgt u informatie met betrekking tot uw verblijf als gevolg van het corona-virus?

Momenteel zijn wij druk bezig om al onze gasten, die de komende periode geraakt worden doordat een aantal van onze resorts gesloten zijn, op de best mogelijke manier te helpen.
In het belang van onze gasten én om dit zo goed mogelijk te laten verlopen, vindt u hieronder informatie en richtlijnen met betrekking tot het contact met Dormio Holidays. Graag vragen wij uw begrip en medewerking.

Heeft u een verblijf geboekt in een resort of hotel dat op dit moment gesloten is? En valt uw aankomstdatum ook in de periode dat het resort gesloten is?

Wij contacteren u! 

U mag er hierin uiteraard op vertrouwen dat wij dit doen in volgorde van urgentie. We verzoeken u vriendelijk om ons in de komende periode niet zelf te benaderen.
Wij doen ons best om onze website continu up-to-date te houden. U kunt hier bekijken welke resorts gesloten zijn en tot wanneer. Wij raden u aan om zeker ook zelf de updates van de officiële autoriteiten te volgen want de ontwikkelingen volgen elkaar zeer snel op.

We begrijpen dat u het liefst zo snel mogelijk wilt weten waar u aan toe bent en welke mogelijkheden u heeft. Wij willen benadrukken dat wij ons uiterste best doen u duidelijkheid te geven en de gevolgen voor iedereen te beperken en tegelijkertijd de situatie goed onder controle te houden. Wij werken hierin nauw samen met autoriteiten. Momenteel wordt de volgorde van urgenties op de volgende manier bepaald:

1. Aankomsten, in de resorts die zijn gesloten, voor aankomende week
2. Aankomsten, in de resorts die zijn gesloten, na volgende week
3. Latere aankomsten, in resorts die zijn gesloten, en overige vragen

Heeft u een verblijf geboekt in een resort of hotel dat op dit moment gesloten is? En is uw aankomstdatum pas na de sluitingsdatum van het resort?

Wij nemen (nog) geen contact met u op!

Mocht de situatie veranderen en de resorts, volgens de lokale autoriteiten, langer gesloten blijven dan vermelden wij dit op onze website. Bekijk hier welke resorts gesloten zijn en tot wanneer. Wij nemen dus pas contact met u op het moment dat uw verblijf in de gesloten periode valt.

Heeft u een verblijf geboekt in een resort of hotel dat op dit moment nog geopend is? 

Indien u een verblijf heeft geboekt in een resort of hotel dat nog geopend is, dan nemen wij geen contact met u op. Heeft u wel vragen over uw boeking? Dan verzoeken wij u vriendelijk per e-mail booking@dormioholidays.com contact met ons op te nemen. 

Heeft u geboekt via één van onze partners (dus niet geboekt via Dormio Holidays)?

Dan verzoeken wij u de website van de desbetreffende partner/reisorganisatie te raadplegen.

 

 

Bekijk hier de veelgestelde vragen over het Coronavirus